Pedlabor
Pedlabor 2021 március
Lassan egy éve, hogy a koronavírus-epidémia következtében digitális oktatásra állt át a közoktatás és a felsőoktatás egésze, és a 14 év feletti korosztály a hosszantartó bezártságnak, elszigeteltségnek már pszichés következményeit is érzi. A 2021. március 1-ei Wesley PedLaborban ezért a tinédzser tanulók szemszögéből szerettük volna a digitális oktatás előnyeit, hátrányait megvizsgálni. Elkészítettünk néhány mini-interjút szakiskolai, gimnáziumi tanulókkal, hogy az ő hangjukon mondjuk el, hogyan hatott rájuk az átállás, az első és a második hullámban megélt távolléti tanulás. Meghívott szakértőink voltak a kerek-asztalnál:
Benda Viktória, iskolapszichológus
Dénesné Szak Andrea, többszörösen díjazott "digitális pedagógus"
Kiczelné Szűcs Tímea, pedagógus (Szülői Hang)
Németh Szilvia, oktatáskutató (T-Tudok Zrt.)
https://archive.org/download/